donderdag 3 november 2011

Hoe het gaat - na de start


Inmiddels bestaat FotoMenrique al bijna twee maanden officieel. En met succes! Terwijl de website nog niet eens af is (zwager is er druk mee...) en ik nog geen artikeltje in de plaatselijke krant heb gezet, laat staan heb geadverteerd, komen de opdrachten één voor één binnen gedruppeld. Zo leuk! Het is nog wel een beetje zoeken met de nieuwe spullen die ik heb, maar ook dat gaat steeds beter en het resultaat valt zeker niet tegen! Ik merk dat ik het echt heel leuk vind om te doen, dit is een goede stap geweest voor mij. Lekker mijn eigen bedrijfje, zelf mijn tijd indelen, avonden achter de computer foto's kijken en bewerken, ideetjes opdoen...
En vandaag kwamen er zomaar weer twee opdrachten binnenrollen! Da's toch leuk!!!

2 opmerkingen:

Mellody zei

Hoe lever jij je klanten hun foto's? Digitaal? Of laat je ze afdrukken?

Corine zei

had je mijn mailtje gehad? ik vraag het maar even want onze provider verstuurd niet alles door.
liefs Corine